Halvfärdig årsresumé från 2oo9 som uppdateras när jag orkar ;D

Det är sjuukt att det har gått ett helt jävla år sen förra vintern som var det vidrigaste jag varit med om i hela mitt liv. Är assugen på att sitta och gå igenom ALLT som hänt hela året men det vore lite overkill till och med för att vara jag , haha. Får nöja mig med några få bilder och låtar från respektive månader. Hittat det mesta på min bilddagbok som jag brukade uppdatera då. Dubbla polisförhör, massa festivaler, stockholm, tunnebad och husfester - Wah vilket jävla år! :D

JANUARI

HÄNDE:
  • Nyårsafton: slutade åt helvete pga att jag var så fruktansvärt naiv och helt tagen av en kille som jag inte borde tillåtit mig själv att bli i det apatiska och deprimerade tillståndet jag befann mig i då.
  • Blev kompis med Lullis & Ylva igen för första gången på sju veckor och drack, rökte och mådde förjävligt med ändå så jävla bra igen!
  • High School Musical! Varenda jävel i våran umgängeskrets tvingades se och lära sig alla texter och låtar. Haha åh.
  • Jävla massa party
MUSIK: Sattes nån av de här på oväntat kunde jag gå från att vara asglad och skratta till att få fysiskt ont i hjärtat och tårar i ögonen på cirka fyra sekunder. Haha, låter så jävla töntigt och avlägset men det var fan sant.
Av någon konstig anledning gjorde denna mig glad och lite starkare och bestämd att ge fan i att va så ledsen:
stanzan r britney
typiskt
Jonas i bakgrunden är oslagbar...
mikepartyåparty längesen
foffis vin mtte
I Skara med Gustav i hans lägenhet för att försöka kämpa till matteprov, dagen efter, på sista bilden. Så klockren.
 bb
Deprimerad eller inte, humorn var ju på topp.

FEBRUARI
"Daddy I'm so sorry, I'm so s-s-sorry yeah 
We just like to party, like to p-p-party yeah" - var ju citatet som stämde denna månaden.

HÄNDE:
  • Tagen av polisen första gången: Efter ett par krogvändor var det nån jävla fittbrud som tyckte det var kul att jävlas och säga till vaken att jag var under 18. Poliser kom och hämtade mig och plingade på hemma hos min morsa klockan tre på natten efter mitt förhör. Mammas min när hon öppnade dörren för mig med en polis som höll i mina armar på vardera sida var inte glad.
  • Edguykonserten i Göteborg med Jim: SÅ JÄVLA AWESOME!!!!!
  • Tagen av polisen andra gången: Jag vill inte prata om det.

MUSIK:
hehe
hihiwaohmami

Åkte snowboard, med Lullis i Gbg & ensam hemma hos min mami nån vecka!
polis
Åkte fast för andra gången jao, och läste en asbra bok som heter Leklust. Helt sinnessjuk varen. Ada och Alev.
gött
Rökte ute på taket utanför mitt badrumsfönster på nätterna. Mysigt somfan vare.


MARS
HÄNDE:
  • Blev sams med Johan
  • Moa hade sin husfest mitt ute på landet som var ASKUL. Fullt med snö överallt och mot slutet gick vi upp till hennes kusiners stuga och jag blev typ släpad för det var så jävla halt. Så jävla mysigt.
  • Massa mera husfester lite överallt.
  • Lullis tvingade mig att se Twilight och jag blev tagen. Hade inte läst nån bok innan.
  • Bellis födelsedag! Slutade i stripshow och galen dans.

MUSIK:
falköpong
i lokalenfilmpartaj hos markus
beautiful

APRIL

HÄNDE:
  • Bada tunna hos Moas kusiner i Falköping!
  • Chilla i Karstorp som mina vänner lyckats sätta eld på när vi kom dit. Haha så TYPISKT.
  • Arbetsintervju till Sommarentreprenörerna som jag kom med på!
MUSIK:

falköping
kläderlöshåryounomia
Sålde lite grejer på tradera, blev sugen på Ylvas röda löshårsfärg men bangade, stod i inträdet på Younomia.
veronicas
i eld och vatten
Såhär såg det seriöst ut när vi kom till Karstorp för att grilla.. Omg.


MAJ

HÄNDE:
  • Kullenfestivalen som hålls på våran skola var awesome med sjukliga mängder folk och jag blev lite för berusad.
  • Party på kollektiv i Skara
  • Liseberg med bästa familjen!
  • Lullis fyllde 18!! Första lagliga krogbesöket.
  • Kom ihåg att jag hade blogg. Haha inte seriös nånstans.
MUSIK:
18
Utklädningskläderna kommer alltid fram!
partade festvialenpapi
ojskadad
Följde med Louise på husfesten "Matchoff Open" på landet med ingen jag kände förutom henne. Hon däckar fem minuter efter att vi kommit fram, haha. Omg. Jag blev väldigt berusad och blev Peddo-Lollo fast jag inte gjorde något farligt, haha. Aow, jag hade jävligt kul iaf. Bilden till höger: ramlade ner för lång backe med stenar och brännässlor=skrapsår & blåmärken.
haha origliasso veronicas rhapody
mys
Picknickmys i fornbyn!

JUNI - vilken jävla månad!

HÄNDE:
  • SWEDEN FUCKING ROCK FESTIVAL!
  • Peace & Love Festival med resor runt om det.
  • Stockholm med Victor! (impulsbeslut, haha)
  • Jag HALKADE på ett bananskal på stan. Det händer bara inte.
MUSIK:
srf
Den oändliga resan (FEM timmar med olika tåg och bussar) mot Mellerud inledde våran SWEDEN ROCK FESTIVALRESA! Vi sov i Johans asmysiga hus en natt och inledde därmed mjukost-dieten som vi skulle leva på genom alla festivaler redan då eftersom deras kylskåp pajat.
srf
Pure awesomeness. Bellis, Lullis & Johan.
Jag.kan.inte.beskriva.hur.mycket.jag.ÄLSKAR.srf. Film och dikt, HAHA.

skola
Gick i skolan nån vecka. Aschill vare. På bilden sitter vi och käkar lunch samtidigt som ettorna hade spelning. Livet var jävligt gött. Förövrigt vare party, utechill & lite skara som gällde. Jag hade även min "Lärakänna-vecka" med sommarentreprenörerna som var mitt sommarjobb. Jag sydde skinnkjolar som jag designat själv. Länk HÄR.
s´kjol
cool vinköl bajs

Saltsjöbaden-Gurkis landställe-PEACE&LOVE
pvler
Pulvervictor med Ludde i famnen på en ö i saltis som vi tog båten till en kväll. Jag, LUllis och Bella åkte och bodde där innan vi styrde vidare mot Borlänge!

åh
Frukost på Holmen 100 meter från Victors hus.
på väg ner till badet
Vi begav oss vidare till landstället och det var asmysigt!
bellis
Bellis påväg ner till stranden!
puss
Jag & pulvervictor koncentrerar oss på grillningen.
speit ib ilen guhu stugan asfint hehe
love
Vi var påväg tillbaka till stugan lite halvbakis efter ett dopp i vattnet och Mark möter oss med cigg och hamburgare till alla? Människan är fan en ängel.
yeah
Sen åkte vi den korta vägen till Peace & Love och bosatte oss i Camp Brunk. Jag skulle kunna lägga upp massa bilder från festivalen med bilderna gör den inte rättvisa! SÅ-SJUKT-ROLIGT. Bad,pizza,drunk,allsång,smuts,langos,svett,öl,Jäger,öl&öl.
koh pa
Victor på Koh Pangan. Äckligt mysig restaurang!
klänning
I Victors rum med min nya klänning wihih

Efter festivalen kände jag mig inte riktigt redo att åka hem så jag bestämde mig för att åka med i Victors bil till Stockholm istället. Haha, ringde även min mor och meddelade detta. Sommarjobbet blev lite lidande med det var det fanimej värt. Stockholm med shopping och nakenbad följdes av nästa etapp och nästa månad:
JULI

AUGUSTI

SEPTEMBER

OKTOBER

NOVEMBER

DECEMBER

Kommentarer
Postat av: Recklesslife

hhaha jo det är det! :D du känner honom eller? fan vad världen e liten haha..

2010-01-17 @ 20:20:02
URL: http://recklesslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0