Heartbroken for real - Stanzans kärlekspoesi

srff
Icke visste jag vad sorg var
until' du knäckte mig totalt
aldrig i mina unga dar
upplevt något så katastrofalt
Min kärlek till eder är ren och najs
om än nedsmutsad av flötig mat, alkohol och bajs

Jag vill likna din röst vid en distad Les Paul-kopia
och din charm vid en hårig man som låter den hänga i det fria
Du är rått erotisk och du river varje mur
Du ger oss alla ursäkter att knulla runt som djur

Och existerar något vackrare
än att skåda en fuller stackare
mödosamt krypa ur sitt tält
för att upptäcka att kiss-hinken har vält?

Nu är det så att äkta kärlek också kan få sig en törn
likt när man upptäcker vid läggdags: en spya ingrodd i ett hörn
i tältet där man sover bland skinkost, sprit och svett
Är det detta leverne som till nya influensan lett?

Bland sleazare i toakön finns ingen vett och etikett
De får dödsrockare att fantisera om leopard grillad på spett
Över bråk om hårspraysflaskor och smink har illdåd skett
Är du hona eller hane - vem fan kan ta rätt?

Nu till saken, ädla själsfrände
Den sorgsna vinden som just vände
Det miserabla som just hände
Som för ett år skiljer oss åt
Har skett med mycket ont uppsåt:

Mig de har förbjudit att träffa er
För på samma datum något annat viktigt sker
Jag skulle till dig, jag svor på varje fräkne!
Men jag sviker dig nu, för att bli en Skara-Jäkne

Kärleksbrev från Stanzan till Sweden Rock Festival 2o1o...



Fittjävlarna i min skola har placerat studenten MITT I Sweden Rock för de som inte förstår sig på poesi. Mitt hjärta gråter och blöder och bajsar smärta. Det gör ont.

Kommentarer
Postat av: Jimpson

Vackert...En tår, rinner försiktigt...



(FAST JAG SKA PÅ FESTIVALEN SÅ FUCK YOU!!! MOHAHAHAHAHAHAAHAHAHA!!!)

2009-11-12 @ 02:16:29
Postat av: Stanzan

oh you bitchmuddafaquaa :(

2009-11-12 @ 02:17:49
URL: http://stanzimenfreya.blogg.se/
Postat av: Fredrika

fan va illllllaaaaa.... :(

i feel for u..

grymt fin poesi.

2009-11-12 @ 12:38:00
URL: http://www.freudrischen.devote.se
Postat av: Lullis

<3<3<3<3<3

du kunde inte beskrivit sorgen på något bättre sätt.

ren sorgsen poesi !

2009-11-15 @ 22:14:36
Postat av: haha fyfan vad bra skrivet!

2009-11-17 @ 01:37:49
Postat av: Bellis

det där var såå fint skrivet!

det dumma är, eran frånvaro från srf kommer antagligen leda till min frånvaro därifrån också. dummisar. men vi kör p&l iaf, jag kör bila, ohoh, kommer gå så himlans bra känner jag, kommer nog ta minst dubbla tiden mot vad det borde...



(och ja, det var jag som skrev det failade inlägget innan, råkade skriva på namn, märkte det, och råkade skicka ist för att ändra)

2009-11-17 @ 01:41:22
Postat av: Stanzan

hahaha. nej jag vet det suger.



kommer bli så JÄVLA BRA BELLIS! Vore ju VÄLDIGT tråkigt om du missade uppkörningen ... ingen press!

2009-11-17 @ 23:37:41
URL: http://stanzimenfreya.blogg.se/
Postat av: Anton Thorold

jag älskar penis<3

2009-11-29 @ 05:48:09
URL: http://www.redtube.com
Postat av: Stanzan

Det är okej anton...

2009-11-29 @ 21:41:08
URL: http://stanzimenfreya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0