Hyllning till Sweden Rock Festival 2oo9

Sweden Rock Festival 2009 [HQ]

av Lovisa Karlsson (videos)
14:28
En miserabel film om Sweden Rock Festival 2009 som speglar min oerhörda sorg över att missa festivalen nästa år pga studenten, men också hur underbart det var. Jag har troligtvis en grov störning eftersom jag lagt ner FÖR mycket tid på något sånthär viktigt, men jag ser det som ett nödvändigt sorgearbete. INGET är censurerat (tyvärr inte ens min falsksång).

Innehållet är mycket varierat. 
•Sweden Rocklåten av Mellerudarna
•Random fyllesånger
•Bilder (har mer)
•Min sorgedikt till SRF 2010
•Fin bakgrundsmusik (ville egentligen ha Lobstahs "stå pall" men hitta den inte för nerladdning tyvärr)
•Lite Brunk

Hahah, wonderbart vad jag använder mina söndagar till nyttiga saker. Har gjort detta, ätit julgodis & tittat på L word. Jag börjar nästan gråta när jag lyssnar på musiken, självklart mest Lobstah. SÅ JÄVLA BRA FESTIVAL VARE.

Gårdagen var btw asnajs och slutade i Skara för min del. Det var folköl, vin, tequilashots och aschill hemma hos Alexander/på Enjoy. Knasiga konversationer med trevliga typer tills jag däckade i nåt samtal nångång på morgonen. Och nattligt vitlöksbröd! Grejt

Kommentarer
Postat av: thomas

jag missar oxså SRF 2010 tyvär

2009 var helt grymt förutom vädret då men.men.. grymt var det

2010-04-10 @ 18:42:12
URL: http://bilddagboken.se/gigbilder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0