Pulvervictors födelsedag! Restaurang & utgång

LITE MER BILDER FRÅN EDINBURGH! Klicka för att börja läsa från dag 1: JEJDJ


vänta
Torsdag! Ollie, födelsedagsbarnet Victor och Kerstin. Bakom henne står Amanda vars cigg som hon håller i gav mig mitt första bloss på sex veckor. Jag klarade det! Ohyeahbaby. Det var också det enda! I'm officially a non-smoker!
taxii
Taxi till restaurang som jag inte har någon aning om vad den hette. Det var fin och mysig. Lite för fin för min smak, är inte bekväm nånstans där käk kostar mer än 150 spänn, haha. Men pulverVictor fyller ju inte varje dag! Det var spännande att prova massa läskiga grejer. Jag åt svamp.. och även här hade dom asfina toaletter med stora bruna paneler på väggarna och grejer. Haha;D gillaar.
tapas rest
Det var Tapas beställt och det fanns alla möjliga mystiska saker..
the opal
The Opal kollage
Vi gick till ett ställe jag tror hette the Opal. Det var jättefina lokaler och toaletterna var asfina! Haha. Stora speglar med massa gula "logelampor" på med världens finaste ljus! Och gröna växter. Och mörka paneler här med, jag ÄLSKAR mörka paneler. Och växter till det. Och speglar... Haha.

Jag blev totally chockad av att shottar och öl var så billigt!! Jag hade lite svårt att ta chocken och beställer man in två shottar och en öl åt gången så brukar det inte gå så bra. Jag blev tydligen odrägligt full och kvällen slutade i att jag tog livet av Torsteins laptop med ett glas vatten... Typiskt. Tur som fan att det var lugnt och gick på försäkringen... Förutom slutet var det en bra kväll!


next inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0