Heldag på stan i Edinburgh!

slott
Jag och Victor tog oss en tur till Slottet. Det var ASCOOLT och världens utsikt! Älskar sånthär! När jag gick igenom dörren var jag en assnygg adelsdam/drottning påväg på maskeradbal i världens häftigaste klänning.. I wish. 

Edinburgh är en sån jävla fin stad. Konstigt nog var jag inte ett smack bakis.. Aningen mysko med tanke på att jag kvällen innan tydligen hade hällt vatten över hela Torsteis laptop så den gick sönder. Bright and very sober girl. Som tur var gick det på försäkringen och om han inte är en väldigt bra skådespelare hatar han mig inte fullt ut iaf... så jävla snäll.
från slottet
Veryyy najs view! Victor vad impad av den gröna gubben som var commander-master-chief-ashögsta ledaren över den Skotska armén. Det vore nåt...

sub
Heheheh. Victor typ kräktes när jag sa att jag inte visste vad Subway var förnågot, så vi gick dit och jag blev av med min Subway-oskuld dirr. Det var gött men jag skulle skippat såsen... någon söt-lök-sås-grej tog jag. Fattar inte varför, men jag blev lite nervös och stressad och var ju tvungen att beställa snabbt!
hood at
Så jävla In Da Hood. Bara basketbollarna och negrer i vita sneakers som saknas. Fascinerande... "Where the East coast at?"
gaffa'
Efter en heldag på stan började vi vandra hem. Det ska tilläggas av jag endast hade klackskor med mig till denna stad med förrädiska gator som går upp och ner i backar och trappor HELA TIDEN. Charmigt och jävlafint och mysigt, men fyfan för smärtan i fötterna efter ett tag. Borde ju såklart bringat lågskor. Men de som inte hade hål i stortån var visst i Skara fick jag reda på natten innan jag skulle åka. Bra att jag håller koll på mina saker...

gaffatejp
Himlen och vädret var så jävla najs. PERFEKT för Halloweenstämningen som infann sig när vi ar påväg hem för att ta en öl och en Whiskey, klä ut oss och peppa Kitchener House's Halloweenfest!


next inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0