Halloweenparty@Kitchener House, Edinburgh.

jjd
Jonas Fuch, älskar namnet, sprang runt under kvällen och tog seriösa mängder av bilder och såg läskig ut. Jag tror inte jag pratade med honom.. mer än nån hälsning kanske? Jag älskar iaf kortet han tog på ingången till huset! Min och Victors pumpa var inte redo när kortet togs dock. Victor prydde vår pumpa med en penis...
jgjgj
Satans secret girlfriend (med asccola horn som hon gjort SJÄLV av papp och gaffatejp vilket tog ett jävla tag  att få fast på peruken...använde först sytråd för att sedan ge upp och tejpa fast skiten) och Herr Elf aka jag och Ollie i köket. Jag vet inte vad vi gör, leker med pumpakärnor? Jag har ett svagt minne av att dom var goda och slabbiga och att vi försökte skjuta dom på folk...
stanzi menfreya
Jag & Jenny. Hennes bild;D
nico
Nicolai i common room. Haha, älskar utstyrseln.
msm
Jag & Ollie grisade rätt rejält med de vidriga bakverken... Det var kul. Vi gick även på äventyr ute och dödade en pumpa tror jag. Det var dumt gjort.

stanzi ollie john
Well, I guess you're not supposed to be pretty at Halloween.. John förstod inte riktigt den "läskiga-arga-minen-grejen" dock. Av någon anledning gör jag ögonbrynsgrejen på nästan varenda kort. Jag antar att jag gick in i min roll lite för väl...
halloween
Vi körde någon tärningslek som gick ut på att hitta på regler typ. Jag försökte lära ut "Jag har aldrig"... gick sådär, haha.
stanzikerstinollie
No words needed. Jag, Kerstin & Ollie.
rndom
Random charmiga typer från det andra huset som var inbjudna.
stanzi
Victor(Steve Irwin...), Jag, Nicolai, Jenny & John!
sad
Gráinne längst ner till höger: Cereal Killer... så jävla fyndigt.
ollie jenny
Haha, här börjar kvällen lida mot sitt slut och jag ger upp peruken till the Elf... Det finns en miljard kort från festen på facebook och jag hade mycket trouble att välja ut några speciella. Jag är som bekant inte så bra på att bestämma mig. Kvällen var asbra men slutade i lite missförstånd då vissa ville in till stan osv. GREJT NAJT.

Partynight - 30 Oktober 2009 Edinburgh, Skottland.
Nu kommer grejer upp i sjuk oordning...
mnästa

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha ser ut som en helgalen kvæll... "jag har aldrig" heter "I´d never" och borde vara kænt dær oxå! :P

2009-11-02 @ 12:51:22
URL: http://aboutagirl.blogg.se/
Postat av: Nathalie

I´ve never menar jag... I have never... som en direkt øversættning helt enkelt!

2009-11-02 @ 12:52:34
URL: http://aboutagirl.blogg.se/
Postat av: Stanzan

Ja det var det minsann :D



Ja, jag försökte med det.. såg ut som frågetecken allihopa. De fattade tillslut men det tog ett tag :P

2009-11-02 @ 23:49:45
URL: http://stanzimenfreya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0