Skövde-Skavsta-Edinburgh

annlouise
Här är världens bästa Mami som skjutsade mig till Skavsta och bjöd på ASÄCKLIGA och ASDYRA pommes med hamburgare. Det var en fruktansvärd besvikelse och väldigt mysigt. När jag checkat in mitt bagage lämnade hon mig och jag gick för att köpa en pocket som jag skulle läsa. Jag valde "The Heroin Diaries by Nikki Sixx" och det var ett fruktansvärt dåligt val... Jag skulle inte orka läsa en till The Dirt, fast värre. På något sätt kände jag ändå att den borde läsas.

Efter massa köer och ta-av-dig-skorna-och-allt-du-har-på-dig-typ-för-det-piper-i-kontrollen, osv. så satt jag FINALLY på en fönsterplats på planet! Det satt två astrevliga killar bredvid mig, en som hade gjort lumpen i Skövde och en som hade bott ett år i Edinburgh. Jag försökte va vaken men jag var så sjukt jävla trött att jag somnade korta stunder hela tiden. Det är så fint att flyga på natten! Jag satt och filosoferade förfullt.

Jag var sjukt chockad när jag kom fram och inget hade gått åt helvete! Victor stod och väntade på mig med en skylt som det stod "PULVERSTANZAN" på. hahaaåh. Vi tog lite bussar och gick genom stan för att komma dit han bor. Och fyfaan. Så jävla fint. Jag hade ett favorittorn som jag inte kunde sluta titta på typ. Sverige suger.

(btw så råkade jag glömma min pinkod till mobilen så den är numera spärrad och jag kan inte ta några bilder, smsa, eller ringa min kära mor som nog undrar om jag lever)

NU;
Just nu är Pulvervictor på lektion och jag sitter i hans rum som är litet, mysigt och består av 30% alkohol, 30% Skor, 10% skit som jag släpat hit och resten pulver. Nu kom han! Om 15 minuter ska vi på Architectural History eller något liknande och lära oss om den Franska renässansen tydligen, sen på stan och köpa Halloweenkostymer och sedan till Hard Rock Café på lite LÜNCH. Ska bli mos!

next inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0