The happiest drink in the world

the happiest drink in the world
Jag och Victor kom precis från Sainsbury's (Skottlands Ica typ) där han köpte lite pålägg och grejer och jag köpte..tamtataaaam.... Babychams', "Sparkling Perry" - the happiest drink in the world! 4x20 cl 6% vitt bubbelvin för 3,3 pund. Den är grönblå till flaskan och säkert svinäcklig. Vicky Sleazarn är ute i korridoren och pratar med några typer och jag funderar lite på vad jag ska vara på Halloweenfesten på fredag. Vi ska till en Second Handaffär imrogon, då ska jag leta efter en cool klänning jag kan bloda ner...

Vi har varit på en liten pub och tagit varsin öl som var bryggd i Edinburgh och sedan på Hard Rock Café och ätit Ribs och Le chickeen, obehagligt med massa ben överallt, men det var göttkött. Innan det strosade vi runt i Edinburgh och Victor hittade såklart flera saker till sin halloweenkostym med en gång. En brun hatt och en gossedjursrocka... någon som kan gissa vad han ska va? Nu ska vi chilla och titta på film. CHEERS som man säger.

mnästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0