Mjölk på flaska

halloweencostume skottland
Det här ska bli min Halloweenkostym till på fredag! Har inte riktigt bestämt mig för VAD det ska bli exakt, men jag har en hum om att det kommer bli något djävulskt obehagligt..

Idag vaknade jag när Victor kom hem från sin lektion. Jag gjorde mig i ordning lite medan han räknade matte och så gick vi för att kirra lite frukost/lunch. Det blev rostmackor och bacon och ägg, äckligt gött mos.
kök skottlnd
Victor i korridorens gemensamma kök. Radion på med lagom smörig musik.

bönor och mos
Mjölk på flaska...

kitchenernjsj
Glad Victor utanför ingången till Kitchener House där han bor.

Edinburgh
Vi gick runt på stan lite. Bl.a för att hitta Halloweenkostymer till på fredag. Det är så jävla fint så jag mår lite dåligt.

sleazeskottland
Victor nöjd och glad när han fått sitt Starbuckskaffe.

second hand
Här inne var vi i mer än en timma. Det var en sjuk Second Hand med massa olika grejor. Fullt med gamla klänningar och pälsar och ALLT. Luktade skitmysko som det ska och var knökat med grejer och folk. Jag fick panik och hittade massa saker, men inget som jag behövde tills på fredag. Tillslut connectade jag med en svart tyllkjol och en svart klänningsgrej. Får se hur det slutar...
skottland
Jag vill ta kort på ALLT när vi går runt, men då skulle vi aldrig komma nånstans...

team america
Just nu ligger vi på Torsteins asstora luftmadrass på golvet som Victor har lånat för att hans säng är stenhård och liten. Vi har precis chillat ner oss med Team America, lätt servärd film. Innan så var vi uppe med några av Victors kompisar i deras kök och käkade några stycken. Fredagen verkar bli asskoj och just nu peppar vi Victors födelsedag imorgon! Han fyller 22 och det kommer bli AWESOMEpulver.!!


Vi har torsdag, fredag & lördag framför oss så FÖRMODLIGEN kommer jag inte vara kapabel att skriva något mer förän jag kommer hem...

Bilder från igår:
Edinburghgrändstanzan på hardrockcafegunstalva hardrockcafekäk hrcbuss skottlndkitcheners housebudweiservictor hattskottland




mnästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0