onsdag; Sånglektion, musikhistoria & Studiolektion

studio fika
På en av de underbara fikapauserna i den 3,5h långa studiolektionen. Jag hade bakat chokladbollar till alla :D

Sånglektionen gick ganska dåligt, hade inte haft någon lektion på aslänge på grund av musikfestivalen och ledighet osv, och fick äntligen sjunga Alone. Sug att det skulle gå dåligt när jag haft den så länge.. aja, min sånglärare Erica (världens bästa) var nöjd iaf.

Efter studiolektionen var slut stannade jag kvar med min slask-inspelning av Nervosa. Jag lyckades fixa introt på ca sex timmar(!) sammanlagt. Haha så jävla seg är jaaag. Men det var kul. Älskar studiolektionerna! och nästa vecka blire spela in trummor med Ludvig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0