Musikfestivalen - "Du" vidare till final!

Music and Productions MUSIKFESTIVAL - FINALEN: Lördag 18.30. Inträde 80;-
MISSA INTE!!!


Köp biljetter via www.musicandproduction.se eller kontakta mig!

Kort film från vårat inte helt problemfria genrep igår. Jag var inte helt bekant med koreografin och ljudet suger nu, men helvete vad roligt det var att spela på kvällen sen! Och ännu roligare blir det på Lördag, då äre final!

Vår ensemble är från vänster: Eric Johansson-Gtr. Richard Jansson-Gtr & Sång. Felix Rajamäki-Bas. Gustav Lindqvist-ackgura och Fredrik Jansson på trummor. Jag, Andrea & Mitchie som doa!


Startfältet i låtordning på Lördag:
1) Du - Eric Johansson & Rickard Jansson
2) Let Go - Frida Bredelius
3) Laws of the mammon - Johan Björkman
4) Walking down the streets of love - Jacob Stenseke
5) Still Beautiful - Hanna Leijon
6) Where the dreams come true - Filip Lindholm & Cecilia Kallin
7) Storylife - Anna Åberg
8) Time is over - Moa Johansson
9) Wow - Jacob Stenseke
10) Til the end - Anna Åberg

Det är sjukt, det är bara typ TVÅ låtar jag inte klickar med, alla andra tycker jag faktiskt är mer eller mindre bra! Det finns nummer ni inte FÅR missa. Jag har ju vart rätt tårögd till vissa låtar under genrepet, haha..
KOM FÖR FAN ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0