Ü&B, Avatar o. Livingroom

Jag hittade idag stunden då min assssssnygga pojkvän och jag fick våra agentnamn. Då kände vi inte varandra så värst bra. Eller alls egentligen... Det var en helig stund ändå, det kände jag på mig. Hela könshår/pubisgrejen kanske är lite svår att förstå, men det var väldigt logiskt just då: 090312

På torsdag ska vi gå på Avatar i 3D, den har EN visning i Skövde och eftersom båda vi bara såg filmen på vanlig bio när den visades och den var cpawesome(pluuus att jag faktiskt pratade om att jag ville se den i 3D dagen innan vi märkte att det var möjligt) så ska jag försöka att inte stressa över att jag har mitt livs första högskoletenta dagen efter! Haha. Den är i Allmän grammatik på Spanska och jag och Andrea ska läsa asabra innan.




Klockan 8:00 imrogon ska jag och Andrea träna på Livingroom! Jag är superfärsk medlem och mina för tillfället värkande, knappt existerande, muskler är att jämföra med zombies som fram tills nu trott att de var döda forever. ICKE! Nu ska dom bli åtminstone lika alive som när jag var liten och klättrade i träd och härjade med en apas smidighet... Vi har varit på Zumba, askul med latinomusik som passande brytning när vi pausar i vårt spanska-verb/ordklasser/historia-studerande för att träna! Jag är taggad på att prova box nästa vecka också. Fajtas! Stället är jättefint. Nu ska jag lägga av med att googla runt på vad jag ska köpa för mineralsmink(det gör mig galen och förvirrad med alla kabuukies och primers) och soova utan att blöda näsblod för första gången på tre nätter. Nighttttttttttttt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0