the toys are back in town

3d
Martin är ett gammalt inbitet och troget fan till Disney's Toy Story. Så när premiären för den tredje filmen närmade sig laddade vi med att se de två första filmerna först. Jag har aldrig haft Toy Story hemma som liten och har tyvärr inte kunnat bekanta mig med Evil Dr. Porkchop, Woody och El Baazo innan, men nu efter att ha sett den tredje filmen i 3D, druckit ur en läskmugg med en Jessie-figur på och skrattat högt, blivit arg och näästan gråtit av filmen i en asmäktig scen mot slutet så får jag erkänna att Martin hade rätt. Toy story-triologin är rätt värd att se!


Se den i 3D, så snyggt! Shrek 4 i 3D var också suupernajs! Lyssna på Toy Story-soundtracket och bli på asbra humör. Jag älskar Disney.
"Jag är din bäste vän"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0