Photoshop

Jag visste väl alltid att jag skulle tycka att photoshop var roligt.. Bilden är tagen i förrgår innan jag drog till Martin för en torsdag kväll-lördag morgon innehållandes Benjamin Button, Skaldjur och photoshop till mig! Vi låg i hans säng och jag försökte lista ut vad lager användes till medan han tittade på sin vännerbox. Vi får se hur lång tid resan från nuuuuuuuuubie till progirl tar. Photoshop har ätit upp mina läxtimmar.

stanzi
Klicka så blir bilderna asastoraa. Jag spegelvände och gjorde hela dimman-på-vattnet-i-den-läskiga-skogen-grejen flera gånger för jag råkade lägga all historik i papperskorgen... typiskt. Nu ska jag läsa spanska, äta toast och göra mig iordning för kvälla!
redstanzi

Haha, förresten kom jag på att jag hittade min kamera som har varit pårlöst försvunnen i några månader. Det kommer eventuellt firas nångång. Kanske med uppladdandet av bilderna jag tog på Martin igår efter att ha målat honom i skägg och mustach.. mähäh.


Kommentarer
Postat av: Annie

Kom hit så kan du få en photoshopkurs! ;)

2010-09-16 @ 14:34:16
URL: http://jinxiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0