utkiksplatsen på Billingen

berget
Detta är Skövde från utkiksplatsen klockan ett på natten. Chocken då staden härifrån ser ut som en där det faktiskt händer något på nätterna var, som Robin skulle sagt, brutal! Längst ner blev det skarpast och bäst för då ställde vi kameran på en soptunna, haha. Jag var sämst på att hålla still eftersom jag frös så jag skakade. Men helt sjukt vad fint det var. Utkiksplatser är knasigt underskattade.

Bilderna här neranför tog vi med Martins iphone en dag då han lurade med mig till Ryds Grottor. Jag var dum och trodde att Ryds grottor var grottor.. haha, nej nej, utkiksplats! Vi gick jääättelångt på stigar och passerade dödliga giftormar och besteg mördarbackar som aldrig tog slut. Väl framme drack vi kaffe och åt bullar och tittade på utsikten. Supeeeernajs. Ända tills vi var tvugna att gå ner igen.
martin
Klicka på bilderna så blir de storaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0