hon ska tillbaks annars får du med mig att göraa

bastu
basti

Chill i hammock och finsk vedeldad bastu hos Bubis mormor & morfar. Vi glömde riset för tredje gången. Efter detta  åkte vi hem och såg på mammas favoritfilm Mosters Inc med min family där de tyvärr serverade massor som jag egentligen inte orkade äta men gjorde ändå. Hemmagjord pizza och godis. carzyyyyyybra!

Jag vore så ensam om vi inte var tvååååååååå(8)
monsters
SUperawesoooooome. "
Mike: One of these days I am really... going to let you teach that guy a lesson."


Jag har beställt hem nya örhängen och hårprodukter och smiink från tradera. ÄLSKAR tradera. Örhängerna på bilden, två schwarzkopfs dust it och i.d.smink och borstar asbilligt. Redigerade detta fotot aslänge efter en tutorial på youtube om hur man klipper ut hår enklast osv för att ändra bakgrund, men sen såg allt så töntigt redigerat ut så jag gjorde en ner naturaaaaaaaalgirl
stanzi

Nu ska jag gå ner och ta kvällsmacka och kanske lite oboooy för imrogon ska jag och Andrea till göteborg på fonologilektion och jag är lite otaggad.. One tree hill och att tvätta håret kanske ändrar på det. wuhuuo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0