Design raderad

Nu tog jag bort den gamla designen med de gamla bilderna. Inläggen jag skrivit innan blir lite knasiga, men dom har jag ju redan läst. Jag tog kort på designen innan jag raderade så jag skulle minnas. Jag blev ju till exempel så glad när jag hittade en gammal printscreen på en av mina kryp-in-designs från Lunarstorm:

lunar

14 år, besatt av Axl Rose och med uttryck som "ärligt den äger alla får på hela jorden" var jag en såndär lunarstormare som hade kollage med cambilder och lajvade. Som ni ser väldigt genomtänkta och smarta lajv. Är lite ledsen över att jag raderade kontot när jag kände mig för cool för lunarstorm. Hade vart awesome att kunna logga in och läsa de gamla dagboksinläggen jag och Lollo brukade skriva. Läsa fungerandepolisens inlägg hade också varit intressant.. Hm.. det kanske är bra att inte allt sparas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0