Vilda slummen i studion

bas
Harpunisten spelar in bas på Wild slum...

Efter min sånglektion, som jag btw kraxade mig igenom, och en asintressant musikhistorialektion om 80- 90- & 00-talets musik så begav vi oss de hundra meterna genom den fruktansvärda snöstormen till Rosers salonger för lite käk! Det var som vanligt lite mysko olika blandningar att välja på och efter att jag tryckt i mig något som tydligen var bacon och strömming så promenerade jag iväg till studion för lektion.

bäst
Gustav & Jonathan är de bästa och coolaste Bufflarna i hela världen (förutom jag)

Vårat tuffa projekt "Buffelhjord"s andra singel "PIROGEN" (som är ett dödligt grymt mästerverk till låt som handlar om pirogbak och glutenintolerans) spelas in av Gustav som hans studioprojekt och när jag lyssnade igenom min sång så kom vi på att vi missat en viktig nyckelreplik som behövdes spelas in. Jonathan hade druckit kaffe idag och var lite gladare än vanligt när han gjorde detta. Jag och Lullis får jobbiga skador i magmusklerna när vi tittar på denhär. 1:16: "INTOLERANTE!!"
<33
buffel
"Mm..Pojkar..."
bajsj
Lullis kom förbi och vi spelade in ALL hennes sång till My Illusion och Wild Slum Area! Det blev skitbraa. Jag var helt jävla slut efter första låtens inspelning eftersom jag skuttat runt och dansat hela tiden och blev klar i hjärnan igen av den första snusen jag tagit, i nyktert tillstånd, på flera månader. Inspirationen kom tillbaka dirr! Vi stannade kvar till klockan sex då Bengan kom och stängde studion. När jag kom hem käkade jag taccos och däckade med en gång. Vaknade nu klockan tio men ska lätt sova igen. Är heelt totalmosad i hjärnan. Asrolig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0