Nyårsafton

ryd
Det första jag gjorde när vi kom till Ryd på förfest var såklart att lyckas sätta eld på ett fat med kräftor med min glitterspray... Brann som FAN, haha. Ibland tänker man.

Efter att ha varit i stan och fixat öl och glitterspray på förmiddagen träffade jag Ylvis och vi gick hem till mig och gjorde oss iordning. Sedan drog jag vidare till  människan under här vars föräldrar hade nyårskalas vi skulle sjunga och spela lite på för att vara snälla flickor för en gångs skull.
byår
Lullis gör sig iordning och dricker cider!

minttu
Värmde upp lite med Minttu. Bellis var kalas redan innan dom slank ner, haha.

vin
Sen fick vi förrätter och huvudrätter och allt vare va samtidigt som vi höll fina och välförberedda tal till varandra innan vi begav oss vidare till Ryd på förfest:

kalas
victor
Här var vi ett tag och det var dricka, dansa och fajtas över musiken som gällde! Det kom mer folk och runt klockan elva tog vi bussen in till stan. Jag var väldigt anti att vara på stan vid tolvslaget först, men jag blev övertalad och det var sjukt mycket folk och väldigt mysigt! Jag som hade planerat asbra med att bara köpa åtta öl och INTE bli för full hade utan att tänka smällt i mig minttushottar, rödvin och drinkar också.

Vid tolvslaget var jag alltså självklart WASTED. typiskt. Vi träffade massa trevliga människor men sen blev jag arg och började gråta över nåt i några minuter för att sen bli glad igen och följa med till Elin som hade fest. Minnet här är sjukligt suddigt och jag med min extrema förkylning började gå ner för räkning tror jag. När folket skulle bege sig mot ryd bestämde jag mig därför för att dra till Våmb istället med Hampus. Det var nog lika bra, haha.

Kameran glömde jag dock i ryd på förfesten och dessa bilder hittade jag på min kamera från efterfesten jag bangade på samma ställe. Verkar ha spårat lite lagom, haha:
rydhihiefterfest

För att vara så äckligt sjuk som jag var, och för att va så säker på att det faktiskt skulle bli tråkigt så blev det ändå en jävligt bra nyårsafton med massa oväntade händelser, haha.

Kommentarer
Postat av: Lullis

bääästa nyårsaftonen :DDD

2010-01-04 @ 02:52:33
Postat av: MELINA

sv. hehe. shit vad cool den översta bilden va! ;o

2010-01-04 @ 15:44:24
URL: http://melarsson.blogg.se/
Postat av: Ida [zumcum]

2010-01-05 @ 04:32:29
Postat av: Ida [zumcum]

tack för kommentaren (skelettbrudbilden) i min blogg för ett bra tag sen. Jag har varit lite seg på att svara.



Gott nytt år!



2010-01-05 @ 04:35:26
URL: http://zumcum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0