Igor Presnyakov - Bad Romance

Första sekunderna var mitt uttryck "ÅHNEJ" och jag skäms för det, han är AWESOME!

Vi har öppet hus på MoP på lördag och i sista minuten bestämde vi oss för att köra Bad Romance som sista låt när våran ensemble spelar. Á la Igors version, här ovan, i början och sedan mer rockigt. Det kommer bli awesome, han är så jävla COOL! Och äckligt gullig. Och asgrym på gitarr. Jag vill träffa honom. 2:57 - "I just wanna be friends" HAHA AW.

Jag ska även leada på "Do you love me" där jag gör läten ifrån mig som är mycket ohälsosamma för min röst som redan är hes... Det får gå som det går. Bara ensemblelektion imorgon, sen gör jag lite läxor och väntar på Lullis och Jonathan så vi kan repa lite till Younomia. Kött. På lördag är det party somfan i skara hos Stina. Hoppas partyhästen laddar.

Har även kommit till insikt att Lady Gaga är grym och inte bara helt störd (som iof hade vart okej med mig) när det gäller texterna. Massor med knäppa liknelser och dolda grejer som jag lätt ska forska mer i! Haha, spännande!


Igors hemsida HÄR!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

sv; tackar! : D

2010-01-21 @ 12:23:24
URL: http://sexdrumsanddeathmetal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0