party@Moa och Emilsplace

jäger
Impulsbeslut är oftast de bästa och igår jag satte mig helt oplanerat på ett tåg till Falköping för att åka till Moa utan nån egentlig plan förutom att dricka upp det lilla jag hade med mig och fylla på med bärs sen. Moa hade även hört det ryktas att någon hade tagit med en Jägerflaska och jag blev lite orolig, jag är inte så bra på jäger. Det visade sig dock att flaskans storlek gjorde så att jag inte behövde oroa mig för att bli galen Stanzan direkt, haha.
moa markus
Klicka för större bild.

Jag fick berättat för mig att Markus var i starkt behov av en klippning då hans morsas klippning fått honom att få det fruktansvärda öknamnet "trepotten" för att håret var klippt i etapper. Jag tyckte väl inte att det såg så jävla hemskt ut, men Moa var fast besluten att supa ner honom och rätta till problemet. Hon lyckades och dagens goda gärning var avklarad. Om de elaka moppojkarna slutar retas i framtiden är dock fortfarande oklart...
rej
Musiken var på högsta volym och sladden hängde på sin plats i taket, till synes utan någon slags funktion. Min kjol sitter slappt och gött.
bäsrsbajsyemoshejfesthejbajs
Lollo och Bella joinade också lite senare. Dom och Moa drog till Dagnys (hahawah, fnissar alltid när jag hör namnet) för att komma tillbaka lite senare släpandes på några konstiga typer. Vi hade det pulvergött och framåt femtiden, efter allsång och en rejäl promenad i snön utan syfte, så käkade jag och Emil taccos och Markus njde sig med yoghurt som han spillde ut över hela golvet. Sen blev det fajt om den bästa soffan och tåg tillbaka på morgonen. Najs kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0