50-,60-,70-tal, ståltråd & skräckrock

Stina kämpar förgäves med att förhöra Gustav...


Har varit en awesome dag! Började klockan åtta, och efter en mosig bussresa från Skövde där jag för första gången lyssnade på Opeth, och filosoferade kikandes ut genom det mörka fönstret, så hade vi MoP-tid där jag låg i Erikas knä, halvsov och lyssnade på när Kurt spelade upp olika 60-talslåtar som vi skulle kunna tänkas spela på uttagningarna till våran slutproduktion.

Hål till ungefär tjugi i tvånångång efter detta som chillades bort i cafeterian såklart. Vi käkade på Roser's där någon Robinsondeltagare tydligen jobbade och Stina oroade sig över sin obekväma situation som innebär att hon faktiskt är portad från stället vi käkar på med skolan, haha. Jag och Lullis hann även kötta lite stämmor till Younomia.

Jag kände att det var dags att välja ett Individuellt val eftersom de lektionerna började samma dag och gick upp för att snacka med Christian och kolla om låtsnickeri funkade. Ohyes! Dille Diedricson och Stefan hade den kursen och de pratade mest hela lektionen. (Jag och Lullis var förresten med om en förvirrande händelse innan som gjorde att vi kom aningen sent, under Moptomtens influens skedde detta, uppenbarligen...) HAhaha awcepe.

Jag tog bussen till Katedralskolan för att ha spanska där jag nästan somnade flera gånger. (Illa om man är sex personer i klassen) Och sedan tillbaka för att läsa till det ohyggliga provet vi har imorgon! Musikhistoria tre årtionden, yikes! jag vet inte varför jag skriver detta, men det har varit en asbra dag. Mop är så jävla pulvergöttköttmos. Och jag älskar vitlöksbröd+kinderäggschoklad+äpple som jag köper varje gång jag känner brännande hunger när man stannar i skolan till nio på kvällen.. frivilligt, heheh. Mår lite illa nu dock(käkade mer godis, och det bjöds på bullar..).

Nu ska jag sova för jag och Andrea ska till skolan tidigare och läsa till provet imorgon!! Duktig seriös schoolgirl!!(är aspepp men lär ångra mig när väckarklockan ringer...)

Kommentarer
Postat av: Recklesslife

hahah, ja jag vet en reunion är omöjlig :/ suger ju att mitt favoritband har splittrats. hade ju vart sjukt mycket lättare om jag älskade tex mötley mest istället haha..



vitlöksbröd, kinderägg och äpple. lät som en fin blanding haha :D

2010-01-20 @ 19:24:15
URL: http://recklesslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0