trefaldig hangover

cool
yeah
Kom precis hem och satte mig vid datään. Som bilden visar är det lite slitet och bakfullt idag=dålig timing att ha MuKo-prov imorgon(musik och kommunikation, folkmusik)... Undrar vart jag har alla papper,..wääh. Helgen har iaf vart gryym! Skriver om det senare. Nu ska jag städa lite och försöka hitta papperena!

Förresten så bytte jag rum för några månader sen och jag hr aldrig fått tummen ur och hittat några gardiner så papi tröttnade och köpte ett par åt mig, haha. Dom var förvånansvärt fina! Han tog också alla mina lådor med grejer jag packat ner för flytten och satte dom i min lillasysters garderob, som han sedan tapetserade igen? Haha,. han har öppnat den nu igen iaf så nu kanske jag orkar sätta upp tavlor och såntdäringa snart också! wiihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0