Dräggiga äckel & både backstage & Glam

Snabb sammanfattning av en awesome helg: (jag var för lat för att ladda kameran)


FREDAG:
Jag och Lullis går hem till mig efter skolan för att mixa hennes sång. Efter ett par varma mackor i ugnen hamnar vi istället på Voda, dricker öl och snackar skit. Stannar rätt länge men blir sedan sugna på att dansa så vi drar till Husaren och kommer in gratis. Garderoben var obevakad så vi slängde in skiten och dansade ända tills vi höll på att få psykbryt;

Det gick inte vara nere på Backstage för där vare nån mysko typ som följde efter mig och uppe på Glam var varenda jävla kille äckligare och jobbigare än den förra. En idiotturk tog tag i mitt huvud och vred om det när jag dansade för att jag skulle titta på honom...? En annan riktigt obehaglig kille psykade Lollo somfan och jag fick lugna ner henne en miljard gånger för att det inte skulle bli bråk.

Jag har ALDRIG varit med om så mycket drägg på en och samma gång. Fascinerande och obehagligt. Jag och Lollo dansar bara med varandra, tittar bara på varandra och puttar iväg killar som kommer för nära, hur faan förstår man inte vinken? hjälp

Jag tror vi träffade nån trevlig typ förresten, och kvällen var 85% bra, det var bara det att det spårade mot slutet. och att psykkillen snodde Lollos tröja

LÖRDAG:
Jag tittar på för många avsnitt Desperate Houswives(när jag börjar titta en serie på datan kan jag fan inte sluta) och märker alldeles för sent att systemet stänger klockan tre. Jag skuttar iväg mot Norrhallen för att möta Anton och köpa folkisar och vi beger oss sedan till Jens. Där tjötas det och vi shottar Tequila och Vaniljvodka.


Nästa etapp var Krikelin och jag fasade för att det skulle vara som förra gången; möbler där dansgolvet brukade vara. Och javisst, jag pratade med en vakt vi känner där och han sa att ägaren inte brytt sig om att förnya danstillståndet? Wah, jävla korkade människa. Vem vill gå dit nu? Betala 50 spänn inträde för att... sitta ner och få köpa bärs? NÄJE.

Vi hade det ändå jävligt trevligt eftersom det var massa vi kände där, men när jag träffade Lollo gav vi varandra en blick i samförstånd och smög genast iväg till Husaren för att få dansa av oss lite. Lyckades klara av det gratis igen även fast jag inte minns hur vi skippade garderoben?

Denna kvällen var askuul och slutade med att jag sprang mellan donken och kebabhouse för att tillslut vara utan någon jag kände och lyckas bli asirriterad på nån idiotisk kille innan jag dramatiskt satte näsan i vädret och marscherade därifrån. Jag fick även en cheeseburgare av en random kille som jag blev mycket glad över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0