Snökaos

slappt
Lovet förslappade mig lite mer än vanligt. Hur ska man kunna välja att läsa om första världskriget när alternativen är Desperate Housewives och en asbra bok jag råkade börja läsa? Impossible. Datan är min bästa vän och värsta fiende just nu. Snön med, har hört att det går vääldigt få bussar till skolan nu. Fast äsch, jag vill dit.
1. jdjd2.hej3.hej
Några av massa bilder jag inte orkat lägga upp nånstans.

1. Mysig och slemmig näsblodsattack i vanlig ordning & studerande till MuKo-prov hos Gustav med pizza och trevligt sällskap!
2. Party i Skara med förfest hos Alexander och en intressant omgång av vattenfall..
3. Random Måndags-party hos Joakim där jag siktade sämre än nånsin med kameran och morgonen-efter-upptäckten av Markus och Robins ytterst intressanta sätt att somna på var det roligaste på länge, haha.

Annars på lovet har jag vart med min mami, som är världens bästa, och vi har käkat kinamat och kollat på film. Det stora blå, där jag blev jättekär i delfinkillen och sen pissförbannad på slutet så hela min kväll var totalförstörd, & Rushmore som helt enkelt var awesome.

Aidafora har repat och spelat på Younomia, vilket var KAOS, men gick bra med tanke på omständigheterna som var bl.a. insnöad trummis, sångerska som tappat rösten och var i akut behov av receptbelagd medicin och det faktumet att vi repat allihopa tillsammans för första gången, och enda gången, två dagar innan spelningen.

Husaren besöktes i torsdags där jag hade så jävla roligt för första gången på länge (förra torsdagen) och jag slog mitt personliga tidsrekord näre gäller msnkonversationer igår, 12h. Kort sagt så har lovet varit upp och ner mellan råparty och för slappt rååchill. (jag tror jag tog mig igenom nästan 3 säsonger Desperate Housewives under lovet, så nej, råchill=mycket sömn stämmer iinte)

Förresten måste jag rekommendera dokumentären om Ola Salo jag råkade klicka in på när jag letade efter Timoteijs bidrag i melodifestivalen på Svtplay, som btw självklart inte fanns än, han är så fascinerande

Kommentarer
Postat av: anton

hahah kolla babyface

2010-02-23 @ 19:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0