Sedan förra torsdagen har det hänt så sjukt mycket grejer att jag blir helt snurrig. Det var fullt röjparty tors-Lördag, Skara, skövde, falköping och alla möjliga uteställen och hemmafester, massa grejer i skolan; väldigt intressant "metalkväll" bl.a. Vi har repat inför Younomia. Det blev bestämt att jag ska till Spanien nästa lov! Jag har sovit i Skara, ätit massa pizza och krockat en bil med Jonathan utan att ha körkort och det kalaset slutar på minst 2225;- för mig.

MEN jag var glad ändå, ända tills nu.

HUR kan någon begära att man som människa ska kunna välja mellan att ta studenten från väärldens bästa skola och årets Sweden rock? Jag vill kräkas när jag tänker på det
cool
HEhehehehehe. Här är jag säkerligen glad på Husaren. Sjukt skoj kväll vare.

Kommentarer
Postat av: Nord

Härligt att hitta en Skövde-bloggerska som också tillbringar mycket tid nere i rockbaren på husaren!! Kika gärna in till min blogg!

2010-02-18 @ 01:09:56
URL: http://mikaelnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0