y vamos de nuevo !

Jag vill skaffa löshåår. Jag vill ha en trippeltång. Jag vill ha en ny väska, lösögonfransar och underkldäer. Men det kan jag inte köpa för jag har precis införskaffat mig en biljett till Murcia!!!!!!!!!!!!!!! Yeyeah, jag och Andrea åker 9 maj och kommer hem 19:e. Lär bli awesooome. Vädret och människorna där är bääst. Nu ska vi bara se till att fixa det där med att ta ledigt fyra dagar. Ska ju vara knepigt när man har för mycket oanmäld frånvaro... boho. Det löser saj!
2010
Jag är blek som en gris på kortet och jag kom hem rödbränd med fräknar i vanlig ordning.. Denna dagen, wah! Saknar. Till och med min och Saras oändliga promenad för att hitta en toalett som inte var nerkladdad med spya och bajs.

Fast löshår och en permanent innan hade ändå vart najs..
menfreya
Bild från maskerad i Skottland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0