Näsblod

Idag har jag vaknat med näsblod och:
  • Lyckats glömma bort att jag lånade ut mitt skolkort till Christine i lördags, men kommit med bussen gratis ändå.
  • Varit på Swedbank och fixat så mitt studiebidrag kommer till mitt konto.
  • Varit på Nordea och växlat mitt gamla studiebidrag till pund. 50 jävla spänn skulle dom ha för det.
  • Köpt Push-instrumpbyxor på Lindex
  • Köpt varma strumpbyxor på H&M
  • Köpt 3-pack asdåliga strumbyxor på H&M, MEN någon tattarjävel hade tagit två (SNÄLLA 20 spänn? ska man va dum i huvudet och sno saker kan man väl sno något värt) av dom så det var bara ett par när jag kom hem<3
  • Köpt ny pälskrage eftersom jag tappade min gamla på Fokus eller Norrhallen eller whatever i förrgår
  • Vart hos Optikern och skaffat endagslinser för en månad.
  • Varit hos skomakaren och lämnat in OCH hämtat två par skot för omklackning. Han vid Vatra är så jävla gullig. Jag kom dit kvart över nio (glömde såklart bort att ställa om mobilklockan) och ställde mig utanför och vinkade. Han öppnade och fixade dom med en gång! Bara 200:-
  • Packat om mitt handbagage och min resväska så det PRECIS väger så mycket som det får. Fattar inte hur det ska bli på hemvägen när jag handlat saker...
  • Blivit skitsur för Victors present har inte kommit som dom SA ATT DEN SKULLE. Nu får jag skicka den efteråt. Hur kul äreeelleeeeeeeeer???????????
Detta var jag klar med klockan tolv :S Rätt stressad. NU ÅKER JAG IALLEFALL TILL SKOTTLAND OM 50 MINUTER!
v & L
Victor & Ludde på Victors rum i Edinburgh. Skype, duvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0