MUSIKFESTIVALEN SLUT - "Du" på andra plats!

Nu är musikfestivalen slut för i år, och för mig: för alltid. Det känns ASTRÅKIGT att gå ut och inte gå MoP längre sen till sommaren, det har varit så JÄVLA SKOJ. Hela dagen och veckan har vart störd och rolig och nu är det dags för helgalen klassfest för Mop 3 A & B. jag är VÄLDIGT partysugen.

Stort grattis till Moa och hennes ensemble som tog hem första platsen och även en plats i Talang. Bert var väldans förtjust, haha. Min pappa svängde förbi Norrhallen och köpte blommor till mig när vi kom till skövde, glömde såklart ta bort prislappen, gulligt. Nu ska jag kila över till Lullis och shota lite Minttu och såntdär som man gör.. wihi PEPPA! Stämningen lär va RÄTT hög ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0