lebblullis (aka Peddo-Lollo)

Torsdag

Ojoj. Gårdagen var askul och jag blev som förutspått väldigt berusad. Ciderna var outhärdligt söta efter ett tag. Jag och Ylvis orkade inte ta oss till förfesten så vi satt i mörkret på hennes bakgård i en hammock. Hemskt trevligt var det. Höjdpunkten var när hennes pappa kom ut med en pannlampa för att täcka över växterna med ett täcke så dom inte skulle frysa. Några cider senare skuttade vi jävligt glada ner till Husaren och gick lite sådär vadsägerman apeshiit! Lullis och alla var redan där. Det var tydligen något liveband som skulle spela. Det missade jag såklart. Jag har så svårt att hålla reda på migsjälv ibland.
Gustav

På bild har vi mästerverket "Ylva i Hammock". Den begåvade fotografen är jag själv. Till höger har vi en hemskt peppad Gustav på ensemblelektionen (torsdagens enda lektion, det är göttkött). Musikfestivalen är snart och vi ska spela Eric & Richards låt som är ett riktigt svängigt Jimmy Jansson-liknande stycke. Jag och Christine (& Mitchie?) ska vara asnaajsa Doaflickor. Haha. Kommer bli rörande vackert! Nu ska jag göra mig iordning assnabbt, en asfull Johan och Pontus kommer tydligen hit och hämtar mig. Till mike och förhoppningsvis får jag med mig någon ut, jag är rastlöszssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0