JohanBrokenribman

Det är inte alla som stoppar in Pommesen i ugnen och sätter på värmen samtidigt.. Men han lyckas ändå. Jag gjorde asgoda hamburgare med extremt mycket krydda.. på ena sidan. Vi sitter nu och lyssnar på "Fly on the wings of Love" som nu byttes ut mot Lejonkungens "One of Us". Väldigt fridfull stämning. Jag känner mig lite mystisk.. Disney Characters – One Of Us.

Nu ska Johan vila sitt brutna revben från i torsdags och jag ska tvätta håret och titta på the L Word! Imorgon börjar kvalen till Musikfestivalen i skolan. Det är på Fokus i Skara, tror jag, har lite dålig koll. Min ensemble spelar Richard & Errkans låt "Du". Jag, Christine, Mitchie och Andrea ska köra till och vara sådär glada och grejer. Ska bli skojsomfaan! Förra året var jäävligt roligt. Vi kom trea med Fredrik Palms låt "Can you feel the night" som är skriven till hans band Cabinett. Äckligt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0