LAMELAMELAME astråkig fredag.

 

Fredag

Jag och Stina kom, visserligen sent, men faktiskt, till skolan imorse. Vi mötte upp Lullis i biblioteket som hade tappat bort sig och inte visste vart vi var haha. Vi gick och åt lite och gick ut och rökte(INTE JAG!!!!!!!!!!slutat, asbra. tre veckor på söndag. Måste firas), sen skuttade vi in på lektionen som idag bestod av att lyssna på en engelsman som pratade om skillnaden mellan sverige och england, rättsköj vare. Som vanligt mådde jag skitbra och var asglad (läs inte helt nykter) till ungefär klockan tre, mot slutet på spanskan där, då jag börjar må skiit. På gympan hade min kära gympalärare bestämt sig för att jag skulle springa vickis, tre mördarvarv runt en brungeggig ankdamm. Eftersom jag har världens bästa kondition gick det asbra.

Dirr hem och sova efter spanskan för att jag skulle orka med, vad jag trodde, en askul kväll. Men nej, alla är aslame och tänker inte gå ut och jag har tappat bort min mobil med alla nummer så jag kan inte ringa någon typ. Jag satt hemma och segade till nio nångång och då kom Johan och Pontus och hämtade mig och skjutsade till Mike. Däre vare fölk och väldigt onyktert. Jag var så FRUKTANSVÄRT sugen och inställd att gå utoch ta en öl, så besvikelsen var enorm när jag insåg att alternativen var att stanna, gå hem eller gå till Voda ensam. Jag gick hem åt microägg, macka och äpplekaka. Jag tog ut mina agressioner över Johan på vägen hem. Han var full som wahlllabalalalaa. Han sjöng för sig själv. (se video längre ner)

Imorgon blir det Krickelin! Lullis har LOVAT.

Lullis, Robin & Bella

Nathalie och Johan

 

Stanzi på fest hos Mike

Eddie, Alex, censurerad  Johan & Jag som blåser på en av såpbubblorna som fanns kanske...?


Min och Johans vandring hemåt från Mike resulterade i några extremt fina videosar. Här har vi Johan Aronsson när han är som minst heterosexuell, gott folk:


He might just kill me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0