Det ska te en riktig pussy att stanna hemma för lite (MYCKET) regn


spöregn
(LÖRDAGS) - Jag, Lullis & Robin på en JÄVLIGT våt tripp till stan. Man typ simmade fram. Vi var en vacker syn dock, vi med hår längre än en och en halv decimeter skyddade det med platspåsar. Supercharmigt och klockrent då en av dem var lila och oroväckande lik en systemkasse. Jag hoppade i vattenpölar och Lullis nojade över att hon skulle bli sjuk då hon ska sjunga lead på en av låtarna i våran musikfestival i skolan. Jag var en mycket omoralisk vän och tyckte hon var töntig som ens funderade på att gå hem.
Robin
Robin, lite mindre metal än vanligt.

Nåväl, jag hade såklart inte behövt oroa mig. Vi simmade in runt hörnet kalla men glada och satte siktet på Les Anderzóns á la 24;- som vi gillar så mycket. Vi träffade Herr Andersson själv i somras på Gurkis landställe. Åh, det var så jävla kul.
rasmuspung
Rasmus är cool på Krickelins VÅTA uteservering.

SÅ lite folk, ändå ligger Krickelin mig varmt om hjärtat. Kanske har det med namnet att göra, jag var ett STORT Blondie-fan som mindre! Eller rättare sagt, jag var ett stort fan av alla serie-pocketar som min pappa hade hemma.
WELLWELL, jag hade sköj och besegrade nästan minnesluckorna. Nästan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0