Choker

Choker jag sydde precis, tänkte ha den när jag ska på en av Halloweenfesterna i Skottland. Men jag vet inte riktigt.. Haha. Vet inte vad jag ska va än, och åker ju imrogon. Lite tight. Den är ju stilig och så, MEN sydd av... Ett par vidriga spetstrosor/kjol som jag fick med när jag köpte en korsett en gång (oanvända, haha..) och hjärtat är från High School Musicaltrosorna Ylvis köpte till mig i Ungern. Kedjan är.. jag vet inte, hittade den på marken hos mamma tidigare idag och sen en skinnbit. Kanske man inte gissar när man ser den... Miljövänligt återanvändande av tyger, minsann!

Nu äre packa det sista, och tvätta håret. Imorgon blire Stockholm för mig och sedan Edinburgh till Victor! RÄTT pepp. Skriver om det sista från musikfestivalen när jag är där ;D

Kommentarer
Postat av: arg ylva

och varför i helvete sitter troshjärtat på din hals? jag betalade 60 spänn för dom!!!! inte ok....

2009-11-09 @ 03:09:15
Postat av: Stanzan

hahaha men det ramlade av.. måste ju vart något fel på just mitt exemplar, annars brukar det ju va så bra kvalité på high school musicaltrosorna i ungern har jag hört! :o fattar inget..

2009-11-09 @ 07:46:58
URL: http://stanzimenfreya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0