2oo7. Jävlar vad saker förändras på tre år.

UKM 2007
Här tävlade vi i UKM-finalen i Lidköping med Sara, Julia & Tejp i vårat band "trashJack". Jävligt roligt var det, och jävligt länge sen. Vi spelade våran låt "Sell my soul" - Lullis i röd lackkorsett! Haha, fan vad jag älskar oss. Vår första låt vi uppträdde med i Helenaskolans gympasal. Väldigt fin historia.


"Sell My Soul" - (Balladen om cykelpojken)
I don't give a damn about your girlfriend
and I don't give a damn about you
but you're in my head
and I'd rather be dead
than to stop thinking about you

You're one of these confident persons
that really only care abput themselves
but when you pass by
it's always like I am high
Honey, just help me break away

*I would sell my soul to the devil
just to get one night with you
and I don't really care
if all the others would stare
Cauze I love your bike
Yeah

You're guitar has the coolest fucking sound
you know everything about every band around
your hair like a dream
you have the nicest face that I've seen

But you don't even look at me at all
And you're talking to me like you were talking into a wall
You think I wanna sing this song?
No I wanna say bye, so long!
But baby, baby, yeah

*I would sell my soul to the devil
just to get one night with you
and I don't really care
if all the others would stare
Cause I love your bike

No I didn't say I want you to say that you wanted me
Cause I never want what I can get
Didn't think that you really meant it
until' someone else told me
and now babe - It's too late, oh
It's too late - Ohohoh yeah

*I would sell my soul to the devil
just to get one night with you
and I don't really care
if all the others would stare
If I just got you

Av: Lullis & Stanzan, 15 år.

-AW, how cute. Faktiskt. Vi ska börja spela lite smått igen. Det är vårat projektarbete; skriva låt, spela in i studion och spela in musikvideo. Ska bli fett jävla sköj pulver. Jag ska försöka få Lullis att ta på sig lackkorsetten igen.. Nu ska jag sova och imorgon är det ensemblelektion & sedan Torsdagshusaren. Äntligen.


Här har vi random bilder från sommaren 2007, sjukt bra sommar. Mest från Peace & Love, när vi sov utanför Mötley Crüe, UKM regionsfinal i Lidköping & såklart bilder från Skövde.
dödlig fotbollsmatch 2007Lullis aka fd Stanzi & Lullis2007StanzanMichael Monroe & LiahP&L 2007Jenna, Liah, Stanzi & Lullis200720072007Peace&Love 2007


Kommentarer
Postat av: Lullis

OMG !

jag sitter helt seriöst och grååter typ :(

fyfaaaaaan ! <3<3<3

Jag har såå min lackkorsett ikväll... om du har skinnklänningen ;D

2009-10-01 @ 13:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0