sova 1h skolnatt rekommenderas ej

cabi
Hittade visst några bilder från Cabinetts releasespelning för ett tag sen. Björn och Jonathan som kikar Cabinett på bild tror jag. Min mobilkamera suger hårig getpung. Hehehehehe.

Fick studiebidraget IDAG och i denna stund, när jag fortfarande har en t-shirt från tradera och en krogskuld på 330;- till Erika att betala, äger jag 440;-. JÄVLA FAAAAAAN. Jag kommer ha cirka noll spänn dagen efter vi fått studiebidraget alltså.

Jag börjar även känna smärtor i delen av mina tänder som jag slagit ut vid två olika utekvällar. Även ny smärta i mitt ärr på smalbenet sen Harry B James i stockholm i somras. Jag sov en timma inatt pga att jag var tvungen att skriva klart svenskan och det har varit skrattande barn här hemma idag. Frustration och förjävlig eftermiddag...
hbj ärr
Det här är dock lite intressant. Mitt gulliga ärr jag fick här i somras när Victor skulle dra upp mig på scenen på Harry B James och allting gick lite fel (jag brydde mig inte och fortsatte dansa på andra benet pga extrem smärta när jag satte ner det skadade) fick jag PRECIS på en knöl jag har mitt på smalbenet som är sen matfestivalen för några år sen när jag gick med Johan och envisades med att gå balansgång och ramlade när han försökte hjälpa mig och smällde i somfan i järnkanten jag gick på. Också extrem smärta.

Nu idag såg jag att jag lyckats på ett TILL sår på exakt samma ställe. Lika fint och förjävligt som det ovan blev. Det sitter precis bredvid och hela kreationen är nu en knöl på mitt smalben med två separata ärr på som bildar ett bakoframvänt "L". Hur jävla stora är oddsen?

ajaa
Detta märkte Ylva tre dagar efter vi hade varit ute när vi satt på solgårdarna, jag hade inte sett det haha. Sen slog jag ut en liten bit till i Skottland. Jag har en teori att glasflaskorna ölen dricks ur har med detta att göra... Det ilar lite, måste fan gå till tandläkaren.

Skolan är kaos och jag lovade Louise att följa med ut på hennes 20-årsdag. Det löser sig på något sätt. Nu ska jag feting-tröst-äta chokladbollssmet och självklart är det redan försent att ta igen igårdagens sömnbrist.

MEN WAHLALLLA....

nu efter all sorg kom jag på att imorgon uppmanade min mamma mig (borde jag verkligen inte skriva här) att stanna hemma från mentorstiden och stanna hemma till Julkalendersmys med familjen på morgonen då mami fixar varm o'boy och mackor! Hihi. Sen ska vi titta på tvåornas Julkonsert i Djäkneskolans aula! (VÄRLDENS finaste jävla skola a la Hogwartsstil) Sen skiter jag ju faktiskt i provet och stannar kvar för att spela in Nervosa-slasken. Kommer ju bli asbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0