Söndag igen... och Bonke

stanzaa
Igår smög jag iväg till Bellis runt klockan tolv på kvällen där hon, Lullis och Robin satt och kollade på gamla inspelade mästerverk av oss. Det var äckligt och det var kul. Är det friskt att äcklas av sig själv när man var liten? Haha. Jag och Lullis har allvarliga problem med det iaf..

Tittade igenom nästan hela min bilddagbok för att hitta en ascool bild som jag VET att jag har lagt upp från när vi spelade in "I Mangalernas skog" för ett tag sen, men hittar den inte. Kanske är lika bra. Vi var nedstämda och dystra när vi vandrade hem framåt klockan tre på natten sen... Ska nog lämna forna tider bakom oss. Hittade bilden ovan från när jag och Ylva klädde ut oss en kväll. Det var typ två år sen.

I fredags var vi på Husaren och Krikelin. På rockbaren beställde jag enliters ölkrus och hade inga problem med försvunnen kolsyra innan den var slut. Sen på Krikelin vet jag inte vad som hände. Samuel hade teorier om att jag fått i mig något väldigt olämpligt och jag antar att det är möjligt.  Hatar minnesluckor. Nu ska jag spela tennis för första gången på ungefär nio år...

Update: Här har vi ett exempel på filmer som spelats in av vårat filmbolag:filmen

Ni skulle gråta om ni såg dem... Det kände vi för att göra. Till och med Benknäckar-Bonkes filmdebut (mannen längst upp till vänster i översta bilden) som jag personligen tyvärr inte medverkade i, men såg hos Bella nu för första gången, var en mycket rörande och vacker film.


Kommentarer
Postat av: Lullis

"this could be the start of something new"

juckar med megamagen mot ylvis ansikte

2009-11-23 @ 00:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0