Projektarbete - Spela in slask på "Wild Slum Area"

logicdata
Spelar in slask till Wild Slum Area

Runt klockan två var jag och Lullis klara med dagens enda lektion och begav oss mot MoP för att ta tag i vårat projektarbete! Vi satte oss i ett av rummen på tredje våningen och jobbade mycket effektivt. Speciellt Lollo.. Vi förlängde introt typ sju gånger för att det skulle passa våran fruktansvärt dramatiska video bättre och delade ut roller i storyn till än så länge lyckligt omedvetna vänner. Vi hann även lista ut på säkra grunder att den kontorsarbetande mannen tvärs över gatan säkerligen är otrogen mot sin fru..
girrafff
Bra jobbat Lullis. Den tar vi med i projektarbetesredovisningen. Framsida?
bengisis
Bengan gör en otroligt charmig såkallad "överlägsen/nöjd pizzatugg-min"

Vi blev akut hungriga och skuttade tvärs över gatan till Munken och köpte vitlöksbröd, choklad och BILLÄS PANPIZZA! Värmde och käkade på MoP. Jävla mysigt;D På vägen upp i hissen råkade jag göra ett öderstiget misstag... Vi sitter på TREDJE våningen och spelar in, så jag trycker såklart på knappen med en TREA på. Men nej. Då hamnar vi längst upp på vindsvåningen där det är kolsvart utanför (spökvåningen) och Lullis börjar skrika och jag slänger mig i panik på hissgolvet och reser mig inte upp förens vi kommit ner en våning. Jag trodde jag skulle dö.

Det gjorde jag inte och vi stannade på MoP till halv åtta för att sedan bege oss ut i Skaranatten och ta bussen hem! Älskar att åka buss hem när det är mörkt, somnar alltid. Idag till Chinese Democracy med Guns. Fattar inte att jag gillar att lyssna på det albumet i dessa tider. Är väl lite självplågande, men mest gött

Kommentarer
Postat av: Lullis

asmysiiigt :D

nu började jag tänka på kontorsmannen igen !

LEEESKIGT :O

2009-11-23 @ 00:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0