party @ Le schryd och bastu falköping

sliten
Sliten Stanzan i Falköping med smink från i torsdags. Vid tidsbrist funkar alltid lager-på-lager.

drinkar
Varken jag eller Ylva hade några pengar så vi begav oss till Ryd för att partaja lite med Malin, Robert och Ruffen! Malin hade blandat en cepegod drink som smakade sura patroner som jag ÄLSKAR som vi fick smaka på, sen blandade jag och Ylva PäronSplit-drinkar. Det ser sjukt motbjudande ut, men när glassen smält och grädden var i hade vi två aasgoda drinkar som smakade päron-milkshake! :D

Vi spelade kort och sjöng lite och höll på. Helt plötsligt kom jag på att klockan var efter tolv och mitt skolkort hade slutat fungera och fick lite panik. Hage, som vägrade dricka drinkar utan shotade vodka, däckade i sin säng och jag och Ylva kände att det var dags att bege sig. Sms-biljett räddade mig men Ylva kom ändå i fight med busschauffören. Haha, alltid.. Sen SPRANG vi och kände för att....
stanjjnv
Åka till Falköping för att basta! Ylvas kompis Pär hade sitt hus för sig själv så han kom och hämtade upp oss efter en liten promenad under vilken jag konstaterade hur fint allting var och så körde vi hem till hans höggravida katt. Vi var i hans källare och bastade och busade med datorn. Sen åt vi mackor och gick och la oss. Jag i en STENHÅRD tempur-säng. Tacka vet jag min cepemjuka älsklingsbäbissäng jag har på mitt rum.
ylvis i fkping
Onytker Ylvis i den mystiska källaren i Falköping...

Kommentarer
Postat av: Anthon Thorold

sexig penis på din morgontoffla...

2009-11-29 @ 05:46:38
URL: http://www.redtube.com
Postat av: Stanzan

"Vart ska vi doktorn?" "Vi ska leta efter floden, den är borta"

2009-11-29 @ 21:42:46
URL: http://stanzimenfreya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0