Husaren en lördag? weird.


Trött somfan på mitt hår. Måste våga mig till en frisör. Uäh, obehagligt.

Igår, efter många om och men, skjutsade pappa mig till Havsstena på förfest i Louise nya lägenhet. Jag fick en chock när jag såg vilken lägenhet det var. Dåliga vibbar. Den var nästan oigenkännlig dock, hon hade gjort den asfin, haha.

Jag kom dit sjukt sent och nästan hällde i mig mina päronciderdrinkar som smakade röv á la Skottlands-cider. Taxi till stan och efter instabila humörssvägningar från min sida övertalades jag att gå till Husaren, trots de äckliga ocker-priserna.

Jag började bli lajbans på riktigt och minns att det var ett band som hette The Headliners som spelade. Ingen aning om ifall de var bra eller inte. Det var en brud som spelade bas(tror jag) som jag tyckte påminde om hon vithåriga sångerskan i 10 orsaker att hata dig och jag pratade lite med henne. Hade vart kul att veta vad jag sa. Jag vet iaf att jag fick en flyer som jag av någon oförklarlig anledning stoppade ner i strumpbyxorna så det skavde resten av kvällen.

Jag blev utslängd runt halv tre och runt denna tiden har jag mitt svartaste hål från igår. Jag var nånstans och bröt ihop och Samuel ringde mig mitt i mitt lowest moment. Haha, gråtande tjejer är obehagliga. Han erbjöd sig att gå ner till stan och följa mig hem. Med tanke på mitt tillstånd var det en väldigt bra idé. Jävla snällt

backstage
Rockbaren är rätt mycket grymmare på torsdagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0