en liten krikeliners

ham
Nu har jag precis fått detta serverat och börjat göra mig iordning för kvällens Krikelin med massa bra människor! Ska hem till Lullis på förfest och sen blire dansa, dansa, dansa! Helgen har vart crazy både torsdag, fredag & nu ikväll ser det lovande ut. Får ta det lugnare nästa helg.. eventuellt.

När Pär skjutsade mig och Ylva till skövde förut lyssnade vi på en asbra julskiva och skrålade med och mörkret och ljusen uppe på berget och allt gav mig fetaste julkänslan. Sen kommer jag hem hit och det är aspyntat! Wihi. Sitter och lyssnar på VÄRLDENS bästa och tuffaste jul-låt.

Zat you Santa Claus med Louis Armstrong:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0