Tompa och Afroboy are dead ex-drömdejtz

krike
Igår blev jag utlockad av Lullisbäbis att följa med till Krikelin och det är jag glad som fan för! Lätt en av de bästa utekvällarna jag har haft på länge. På bilden sitter jag och umgås med Lullis nerbajsade spegel hemma hos henne väntandes på Skövdes segaste spritlangare och våra vänner.

Bengis är fortfarande inne i sitt livs andra Edward Cullen-period och jag stod tålmodigt ut med hennes smått oroväckande besatthet. För att få henne på andra tankar föreslog jag att vi skulle spela "Drömdejten", grymt spel...
tompa
Fyra hunkar målade av Isabella Enström, mediaprogrammet VH.
(Lägg märke till Mats namnhalsband)

afroboy
Fyra hunkar målade av Lovisa Bengtsson, Music and Production.

Jag listade snabbt ut att hennes drömdejt var Tompa... Jag kände direkt på mig att jag hade hört någonting om att han hade en tjej som han hånglat med på bion men Lollo trodde mig inte. Sen blev det bevisat dock när han dissade henne tre dagar i  rad. Jag vann med åtta hjärtan från min drömdejt Afroboy!!
Det magiska hjärtat som visar hur dejten gick...

bao
Bitter Bengis på golv.

Vi avancerade senare till "Prinsessans Bal" och vidare till "Tjejsnack". Det sistnämnda spelet var lätt roligast med massa uppdrag man var tvungen att göra. Lullis fick göra situps och jag ringa och bestämma dejt med "klassens snyggaste kille". Vid det här laget hade Erika, Robin och Martin kommit med lite vodka och vi gjorde något som är så vidrigt att ja inte ens vill berätta det...
cola
Fruktansvärt.

Det blev sent och runt tolv gick vi ner till stan och styrde mot Krikelin! Jag har aldrig sett så mycket folk där förut, askul! Vi drack Andersson och dansade somfan som vanligt. Det var typ.. mysig crazy night. Efteråt var det folk som skulle åt alla håll och det pratades om efterfester och jag tog inget ansvar utan chillade bäst jag kunde.

Slutade med att jag hängde på Anton och Martin till ett ställe och var där ett tag. Vi träffade Hampus på vägen helt random också, haha jag blev asförvånad. Sen gick jag och min gode granne Anton hem till Tungatan och satt och var störda helt sjukt länge vid hans dator. Sista inlägget/kommentaren/whatever jag hittat är från klockan sex på morgonen... lätt värt baksmällan.

Kommentarer
Postat av: Lullis

myyyyysiiigt vare !

mer förfester med drömdejten/prinsessans bal/tjejsnack !

<3<3

2009-11-29 @ 22:15:14
Postat av: Annie

Tack så mycket! :D

Verkar va ett kul spel också, vill jag med spela! ;D

2009-11-29 @ 22:19:28
URL: http://jinxiz.blogg.se/
Postat av: Stanzan

hahaha ja för fan det var grymt! Spelet rekommenderas varmt! ;D

2009-11-30 @ 00:04:46
URL: http://stanzimenfreya.blogg.se/
Postat av: \m/ Gabriella \m/

sv; tack! :D

2009-11-30 @ 18:32:53
URL: http://sexdrumsanddeathmetal.com
Postat av: bellis

haha, är förvånade över mina tidiga målarskills :D

...det roligaste är att jag och lollo suttit och målat dom där en gång i tiden, ensamma, kära i målade figurer (mycket snyggare än dom riktiga korten)!

2009-11-30 @ 21:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0