frank Cullen

Jag DÖR. Våran inneboende som bor i källaren precis under mitt rum spelar massa jävla krogmusik med killerbas så jag blir galen!! Jag ska skriva spanska, göra svenskan(nej jag har inte lyckats börja än) & fixa med projektarbetet idag och förbedera mig för engelska nationella imorgon. HurFAN ska det gå till med massa aspeppande musik i bakgrunden?? HUH?? Just nu äre I Gotta Feeling. Jag blir lite rädd, ungefär som när jag insåg att jag skrivit en lång lista om huvurida jag skulle gå ut en torsdag eller inte, hur kan man gilla något så mycket? :S Jag får ont i magen... helvete.
cullen
Var som sagt på New Moon igår. Jag tillhörde inte samma kategori som mina kära vänner som lämnade salongen gråtandes, men jag tyckte den var värd att se. Även fast jag inte läst bäckerna tycker jag den känns som en stympning av något som skulle kunna vara en bra story. Blir sugen att läsa böckerna. I filmen får man inte reda på någonting, inga smarta grejer eller "aha"-uppleveser. Kanske kommer i sista filmen, vad vet jag.

Hela kärleksgrejen är asfin och jag undrar hur statistiken när det gäller break ups ser ut efter att en twilight-film kommit ut och tjejer inser att de minsann inte ska nöja sig med sina pojkvänner, utan vänta på en Cullen.

Jag kände lite så, även om jag inte tycker att han är så snygg. Han BLIR givetvis snygg i filmen, och ögonen är sjuka. Det är ganska skönt att jag inte tycker han ser så bra ut. Hade det vart någon som Kinnaman hade jag säkerligen varit besatt jag med..



När jag googlade på bilder på Kinnaman insåg jag en läskig sak angående hår vs. inte hår:
Joel

HUR kan jag tycka att han är assnygg i ansiktet när han har längre hår, men inte alls när han har så kortklippt? Jag skulle aldrig tyckt att han var snygg om jag såg honom på stan utan hår, men lätt om jag såg honom med det långa håret. Det är ju sjukt. Tänk om jag gifter mig med en kille som jag tycker är skitsnygg och sen vill han bli  flintis efter två barn och ett husköp och då tycker jag att han blir en miljard gånger fulare... hu, hemska tanke.

Update: Lullis länkade Bella's Lullaby till mig. Går inte lyssna på den utan att fantasin flygeriväg skyhögt och man blir jättekär. Från Twilightsagan också alltså

Kommentarer
Postat av: Fredrika

jag har läst alla böckerna på engelska, och jag kan säga direkt att filmen är precis som du säger! en ihopklämd story.

böckerna är AMAZING, och då slipper man allt skrik i biosalarna och man får möjlighet att skapa sin egen version av storyn, visuellt talat. awesome!

2009-11-25 @ 10:51:50
URL: http://www.freudrischen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0