Master Passion Greed

träna
Idag har jag varit här nere och tränat och tittat på L word. Jag har träningsvärk i röven.. Nu ska jag skriva den förbannade svenskan och sedan gå till Lullis för att titta på Twilight som jag inte minns nånting ifrån och sen gå på New Moon på bio. Blir nog intressant och jag kommer säkerligen tycka att den är bra.

Nightwish - Master Passion Greed
Det här är en sjuk låt. Jag hatade den först när jag hörde den men nu.. waa. Jag tycker fortfarande att "Helloo.. how are you?" Låter ganska töntigt och att början på låten är lite sådär. Men SLUTET. Eh. Så ÄCKLIGT bra. Refrängen är stört bra också. Runt 3:40 och till slutet så äre så nära eargasm man kan komma! Nä, jag har totalt kapitulerat till denna låten. När jag lyssnar på den på bussen på morgonen blir jag helt lyrisk och ryser i hela kroppen. Speciellt blåsinstrumentet det allra sista. Haha, jag gillar låten, jaa.

Det är helgerån att göra som jag och lyssna i fittiga högtalare. Förstör allt. Man ska ha högsta volym och gärna lyssna på den när man är på lite mystiskt och bra humör! Som jag är nu.. hehehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0