Ställer om hjärnan från Edinburgh och 1oo% party till Skövde och 1oo% skola

sktlnfd
Om bara Sverige hade varit lite finare... Åtminstone Skövde.

Jag borde:
  • Klippa mig... det var väl senast jag & Ylva var i Göteborg och seriöst impulsklippte oss, som en "kul grej" typ, jag gjorde det. Det var extremt länge sen.
  • Köpa tyg till gardiner hos pappa & hos mamma. Det är ju askul! Och nödvändigt, jag hänger handdukar eller liknande för mina fönster när jag inte orkar med för mycket dagsljus.. Varför gör jag det aldrig?
  • Fixa min festivalskuld sen i somras till mamma, 15oo:- tror jag..
  • Våga logga in på min internetbank och titta hur mycket jag gjort av med av pengarna min pappa satte in till endast kläder.
  • Börja göra läxor. Är rätt sugen på att sätta mig på biblioteket.. Jag gillar bibliotek. Sitta på Norma var asnajs. Jag & Ylvis hade några fina stunder plugg+folköl och toast. Jävligt synd att cafét är borta nu
  • Lära mig att hantera hemkomster från festivaler, konserter, temaveckor i skolan, lov med partymaraton och som nu: Edinburghresan på ett bättre sätt.

Jag är helt SLUT i kroppen och har suttit apatisk i min älskade säng och lyssnat på regnet och tittat på bilder och sorterat dem för att kunna få ett grepp över vad jag nyss varit med om. Detta har jag sysselsatt mig med tills nu sen jag kom hem igår från Skavsta. (Förutom en trevlig liten pratstund med Ylva på Norrhallen. Hon i randig färgglad morgonrock och kappa och jag med en klar uppsyn av en slagen och ytterst sliten kvinna. Vi delade på en Daim och tittade på reklamen för hyrfilmerna och uppdaterade varandra om veckans händelser, jag undrar vad de tror om oss där..)

Känner lite ångest över att jag aldrig fick tummen ur röven och lade upp och skrev om alla sjuka saker som hände i somras när jag hade dem färskt i minnet. Nu är det försent och jag kommer aldrig kunna gå tillbaka och komma ihåg alla roliga saker helt... Nu ska jag iaf snabbt (I wish, jag är aldrig snabb, förutom när det gäller att göra chokladbollsdeg, meheh) dokumentera det jag minns från min flygresa till Edinburgh så jag kan få allt vad Tinkerbells, Rockor, Elfs och jävla fina miljöer & byggnader ur min hjärna. Kanske till och med kan börja tänka på svenska igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0