Slask-inspelning till Wildslum klar

FEM TIMMAR och fem minuter satt jag och skrev på uppsatsen på svenska nationella idag.  Skrev om droger och var nog på gränsen till för liberal och personlig... sju, åtta sidor blev det iaf. Kramp som FAAAN i handen sen. Hade fina chokladbollar med mig som fika och köpte till och med en kaffe(!) Jag tyckte det var aasmysigt i början när vi satt där hela klassen i mörkret och skrev och fikade tillsammans! Haha... Tog en timma och tjugi minuter innan jag började skriva kladden. Gjorde tankekarta innan. Duktigt!

Jag och Gustav gick till MoP och där blev det lite käka massäck som var kvar och sen upp på tredje våningen med Lullis för att spela in slasken klart. Det var mysigt och helt plötsligt i mörkret precis utanför fönstret såg vi hur de satte upp julbelysningen! Wiih ;D Här har vi en GROV slask som suger på alla punkter förutom att den går att spela in trummor till, haha:


Lullis till vänster som sjunger och jag har spelat i alla andra suginstrument på midi-keyboard och skrivit låten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0