Mariestads Ketchup

snöööd
Var så trött att jag inte orkade lyfta handen för att sminka mig imorse och fick ta femminuterspauser och lägga mig ner varannan minut. Wallaballahahah sen såg jag att det var banne mig snö ute och blev pigg och tog mig till Skara för dagens lektion!

Gustav & Jonathan spanade på dansbrudar inne på MoP.

kött
Det är något med Gustavs ketchupflaska...

Den enda lektionen vi hade dag var med de nya ensemblarna. Det var kul, men jag var cepetrött. Vi chillade lite på MoP och sen gick vi hem till fortet där Gustav & Jonathan har sina lägenheter. Gustav bjöd på KÖTT och potäter med skal på. Jag fick diska och jag komponerade en VÄLDIGT fin disk-låt som jag sjöng om och om igen hela tiden där jag satt på en pall för att inte blöta ner sockarna i hans minimala kök..

Istället för att göra läxor somnade jag och vaknade lagom till nio på kvällen när vi skulle på bion med Spanskan. Gustav ringer såklart till min spanskalärare som han aldrig träffat och flörtar till sig en gratisbiljett han med.

"Brustna Omfamningar" av Pedro Almodovar var det och den var faktiskt sjukt grym. En såndär film man blir asförbannad/ledsen/glad & jätteengagerad av. Iallefall jag! Sen gick vi hem och jag somnade, asmätt av kinapuffar och popcorn, till när Gustav spelade lite gitarr. Sen vaknade jag tyvärr och hade cepefrossa hela natten. Sjuk suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0