Kåtslag

Jag är så matt att jag inte kan stå upp. Detta beskriver bra hur mycket jag skulle kunna göra för att slippa vara sjuk och fast hemma just nu;
nemii
Jag kan relatera mig själv alldeles för bra till Nemi...
topshop
Det tog mig drygt en halvtimma att fatta att man var tvungen att ha MELLANSLAG mellan de tre första och två sista siffrorna i postadressen, annars funkade det inte att besälla. Haha. Har iaf inga kläder så jag köpte lite skit från töpshöp.

EH SNYGG. Vill ha, behöver INTE;
spets
Jonas länkade nyss Echo Etude & denna till mig med Yngwie Malmsteen, som är asgrymma, sen såg jag att han även gör min favoritlåt när det gäller klassisk musik, han gör det aslångsamt. Han gör den inte lika bra som de andra två jag länkade, men sjukt bra ändå. Jag kan nästan inte titta på den.

Jag ser det framför mig: jag har aslångt lockigt hår och sitter på en soffa mitt emot honom, eventuellt iklädd denna fast i en anständigare version. Och kanske i lila eller svart istället för röd.. Perfekt smink och asfina skor. Självklart spelar han låten till mig. Han har lätt skrivit den åt mig också..  Åh, jag får kåtslag;
Och nu rinner det näsblod överallt.. forsar typ. hhehe mysigt. Måste fan sova bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0