Blev precis Tobias Sammets flickvän,..

nrervos
Logic.


Tre och en halv timmas lektion i Studio+små skrikande och skrattande småungar på besök när man kommer hem = RÄTT ont i las orejas..  Jag började på nytt projekt; Nervosa heter låten. Den gör mig förvirrad med alla taktartsbyten och byte av tempo flera gånger. Och den skrev jag? störd. Hur kan man skriva något man inte riktigt förstår sig på...

Imorgon sover jag hos Gustav eller Jonathan i Skara för det är Filmfestival i Skara och min spanska bjuder oss på bio! Pedro Almodovars "Brustna Omfamningar". På kvällen, så det går inga bra bussar hem tror jag.. Den varkar konstig och är säkert asbra. Han brukar vara lite på gränsen till vad som är tillåtet den där Pedro, I like.
almodovar
Penelope Cruz I "Brustna Omfamningar"

DETTA SÄTTER MIG I EN OTREVLIG SITUATION. Folk sa alltid åt mig att jag skulle tröttna på krogen. Eh, inte än i alla fall. Absolut inte på torsdagar. SÅ mycket bättre än fredagar eller lördagar. Det är asmycket i skolan nu med projekt hit och dit och nationella och veckorna går så fruktansvärt långsamt.

När torsdagen kommer blir man alltid glad som fan! Stå och dansa som en jävla maniac till asbra musik nere på Husarens Backstage är så jävla underskattat. Vad ska jag nu bli glad över? Att det kommer en helg så jag har tid att studera massvis? Blä.

Därför är det BRA att jag inte ska till Husaren;
  • Jag har inte sovit någonting de senaste två veckorna och de senaste dagarna har det blivit värre. Lagt mig efter klockan tre flera nätter. Resulterar i näsblod på lektionerna och att jag är helt svag i hela kroppen. Alltså är det bra att jag går på bio istället för Husaren för att jag måste sova.
  • Jag har egentligen inte råd att gå till Husaren.
  • Kul att gå på bio och att vara med Gustav eller Jonathan.
  • Vi har våran första religionskunskapslektion på fredag... Klockan åtta på morgonen. Inte vara bakis.
Därför SUGER det att jag inte ska till Husaren;
  • Typ ALLA som inte brukar komma på torsdagshusaren har av någon jävla fittig anledning bestämt sig för att komma JUST IMORGON, typ enda gången nånsin jag inte kommer vara där.
  • Egentligen har jag VISST råd med Husaren, fråga om prioriteringar..
  • Jag har nog blivit lite beroende och denna Torsdagsföreteelse är som sagt det enda jag längtar efter hela skolveckan..
  • Religionskunskapen hade vart RÄTT mycket roligare om jag satt där full-going-bakfull.
  • Jag vill dansa
sug. mest av allt vill jag gå ut för jag håller på och bli sjuk och jag vill helst inte tänka på det. Haha. Nej, om det är SÅ SVÅRT för mig att inte gå till Husaren får jag definitivt inte göra det imorgon. LITE DICIPLIN TACK!!! Det är lätt det jag är sämst på (förutom när det gäller sluta rökayeyeye) Det får bli en Krickelin på fredag ist!
Nu ska jag låtsas att jag är världens snyggaste tjej och att Tobias Sammet är dödligt förälskad i mig. Jag håller honom såklart på halster när vi träffas hela tiden för att jag av någon bra anledning följer med hans crew på någon turné.. Jag har långt assnyggt hår och en kropp helt opåverkad av diverse chokladbollsdegar. Kanske att jag går som lärling hos turnéns ljudtekniker? Ja, arrogant och bra. Jag fortsätter min fantasi nu men tänker med gott samvete censurera fortsättningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0