Cabinetts releasespelning & Krikelin

cabvine W A cabinett
Errkan verkade så glad över deras nya EP på bussen så jag lät mig övertalas att gå på releasespelningen och mötte upp Jonas utanför Valhall ganska tidigt.

Vi såg Wallpaper Avenue först och det var massa folk. Gillade koreografin med gitarrerna, haha. Träffade flera roliga typer jag inte väntade mig där! Allt som allt vare lite för lång väntan, jag höll på att bli galen mot slutet av öl-sugenhet. Det var skööj att se Hannes och Eriks nya band Downthrust -även om jag inte gillar genren såvärst- och Masken från Cabinett fick mig att skratta flera gånger när han skulle underhålla publiken vid tekniska problem! Bra pöjkar!

SEDAN gick vi äntligen till Krikelin och det var ASKUL! Jag blev kalas dirr efter några öl och minttushot och vi dansade utan hämningar mestadels av kvällen. Så jävla gött efter att ha varit hemma hela fredagen. Ovanligt mycket folk vare också, tror jag. Söndagen var fruktansvärd..

Det suger hårig penis att jag inte kunde ta några bilder;(  rolig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0